Başlarken

Yıllar önce blog ile ilgili çalışmalara başladığımda ilk blogum olan teknolji ile ilgili geçmişten günümüze neler yaşandığını araştırmak ve aktarmak için açmıştım. Daha sonra gerekli çalışmaları yapamadığım için kişisel blog a geçiş yaptım. 

Bloglarıma düzenleme yapmaya karar verdiğimde pcpedi bloguma rastladım ve tekrar dönüş yapmaya karar verdim. Malum teknoloji çağında yaşıyoruz. 
Tamamen Niş bir blog yazmanın daha zahmetsiz ve hedefe yönelik olacağı düşüncesi ile geçmişten günümüze bilgisayar dünyasında neler yaşanmış, şu an neler oluyor ve gelecekte neler olması planlanıyor gibi konularda araştırma yapıp belli bir düzen içerisinde sizlerle paylaşmaya çalışacağım. 

Henüz sosyal ağlar açılmadı. Pcpedi ile ilgili gelişmeleri duyuru yazıları ile sizlere ileteceğim. 



Eskiden kalma bazı yazıları düzeltmeye çalışıyorum. Yeni ve güncel içeriklerle yardımcı olmaya çalışacağım. 

Blogun ilerleyebilmesi için lütfen izleyicilere katılın. 

Pc pedi