Blogculara mutlu yıllar diyerek yazıma başlamak istiyorum.


Blogumun geçmişini google dan araştırdım 2008 Mayıs ayında kurmuşum.Çeşitli nedenlerle pek ilgilenemediğim blog a  2012 ekim ayında yeniden hayat vermek adına çeşitli çalışmalara başladım. 

Bunlardan bazıları htlm, css tasarım bilgileri, yazı yazmak , okuyucuya iyi bir kaynak oluşturmak sayılabilir.

Tabii ki  blogger ın geçen bu zamanda hayli yol katetmesi yenilikler eklemesi, bu yeniliklerle birlikte çeşitli blogcuların öğretici çalışmalar da bulunması, kaynakların zenginleşmesi ,yapılabilir ve zevkli bir hal alması da kendi adıma sevindirici bir durum.

Gelelim 2013 hedeflerimize ;

İlk önce belirtmeliyim ki bu işi bir çok blogcu gibi bende hobi olarak yapmaktayım ve profesyonel bir yazar değilim. Reklam ve kar peşinde de koşmuyorum. Belki bir faydası olur ve denemek amacıyla google reklamı yerleştirdim siteye....

İlk hedefimiz herkesin olduğu gibi okuyucu kazanmak, bunun için google+ ve twitter hesapları oluşturdum.
henüz facebook da yokum.

Özgün yazılar ve kaynaklar oluşturabilmek. Bu malesef biraz zor görünüyor her ne kadar gezdiğim bloglar bunu iddaa etsede çoğunda aynı tip ve birbirine benzer yazılar görmekteyim.

Bugüne kadar yazmış olduğum yazıların bazı hatalarını gidermek ve kullanışlı hale getirmek....

Lafı fazla uzatmayalım. Herkese tekrar iyi yıllar

Yeni yıla üç adet araştırma yazısı hazır... :)