Merhabalar 


Uzun zamandan beri yazmıyordum. Bugün izinli olduğumdan ve ailedekilerden fırsat bulduğum için blog değişiminden yaptığım yeniliklerden bahsedeğim istedim. :)





Blog uma belirttiğim gibi  bir kaç haftadır yazı yazmıyorum. Bunun nedeni daha kaliteli, anlaşılabilir ve kaliteli blog oluşturma çabası içerisinde araştırmalar yapmak olduğudur.
Bunun için bir çok makale okudum ve araştırma yaptım. blog alt bölümünde bulunan blog yardımcıları işin açıkçası çok işime yaradı ve yardımda bulundu.kendilerine teşekkür etmek amaçıyla yazılarının bulunduğu bu şekilde bir liste yapmaya karar verdim.İleride isteyenler bu şekilde diğer bloglarıda tanıtacağım. Bu konuyla ilgili başka bir detaylı yazı yazacağım.

Öncelikle blog temasını değiştirdim. Bu temayı türkçeleştirdim ve blog uma uygun hale getirdim.

Bloğun amacı nedir ?
Daha önceki yazılarımda da belirtiğim gibi bloğun amacı kişisel pc arşivi yani bir bakıma sıkkullanılanlar gibi ve benim edindiğim bilgi ve tecrübelerden başkalarınında faydalanması şeklinde özetleyebiliriz.

Konu başlıklarını ele alırsak bir bilgisayar için gerekli bütün konulara değinmeye çalıştım .
Bilgisayar yazan bölüm açılır menüdür. Buradan yardım konularına, programlara ve bilgisayarın tarihi ile ilgili olan yazılara ulaşabilirsiniz. Diğer konularda aynı şekilde açılır menü burada bilgisayar ve teknoloji yaratıcılarının biyografilerine  ve yazıcılar hakkında bilgilere, son olarak açılır menü olarak oyun haber bölümü bulunmakta burada da oyun haberlerini okuyabilir ve flash oyun oynayabilirsiniz.

Yan bölümde (kenar cubuğu) ise e mail den abone olarak yazılarımı takip edebilir, her ay yenilenen bir teknoloji videosunu izleyebilir, bilgisayar sözlüğünden arama yapabilir, tiwitten takip edip blogun izleyicisi olabirsiniz.


Blogumuzun bu bölümünde ise bahsettiğmiz gibi blog tanıtımı, sayaç, online ziyaretçi sayısı, abonelik bölümleri ve teknoloji ile ilgili birkaç faydalı link bulabileceksiniz.

Hepinize iyi yayınlar diliyorum.